Dilluns 1 de febrer: anar incorporant noves tecnologies

Comencem un nou mes d’aquest 2016!!
El mes de gener vam començar a implantar un nou funcionament a l’Ajuntament en el tema de signatures i enviament d’expedients, de manera progressiva.

Amb exemples s’entén més bé:
Gestiona– les propostes de junta de govern local: obres, factures, …i la mateixa convocatòria, les signem el secretari i jo però no a mà sinó de manera electrònica. La persona de l’ajuntament que prepara la proposta, la penja en aquest programa. El secretari i jo anem a documents pendents de signar, allà podem consultar els documents, llegir-los i si són correctes, posem una targeta personal de signatura electrònica per administracions públiques i ho signem.
Si aquest document s’imprimeix o s’envia per correu electrònic, als laterals surt un codi de barres i uns requadres amb les persones que han signat, que és el que dóna validesa al document.

– les notificacions: quan notifiquem a un veí que se li dóna el permís d’obres, quan li diem a un veí dia i hora per una visita d’obres, … Aquest document no surt amb la signatura de bolígraf sinó que surt amb la signatura digital. D’aquesta manera ja no cal fer còpia pel registre de sortida, sinó que queda guardat a l’ordinador.

– confecció d’expedients: expedients, d’obres, d’entrades de documents, … ja no circulen tots els papers d’una taula a l’altra, sinó que es crea l’expedient i es va passant a les diferents persones que hi intervenen amb aquest programa, evitant fotocòpies.

Mica en mica anem entrant en aquesta operatòria per facilitar tràmits, estalviar paper i facilitar l’accés. En poques setmanes els administratius se l’han fet seu!

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

One Comment

  1. Julio 5 de febrer de 2016 6:13 pm Respon

    Genial!!

Deixa un comentari