Dimarts 15 de març: reunions i una notícia trista
Avui tinc tres reunions, dues presencials i una de telemàtica. I avui també ens ha deixat la sogra d’una bona amiga, mare d’un bon amic. Descansi en pau i tot el suport, família.
A les deu del matí em connecto a una reunió convocada per la FMC (Federació de Municipis de Catalunya), sobre el Pacte Nacional per la Indústria. Una reunió i debat molt interessants.
Al migdia anem al Consell Comarcal, a una altra reunió sobre la gestió dels residus. Estem preparant el servei que volem cada municipi, un servei de recollida de residus que és dels més complexes. Reunió interessant i necessària, i les que ens queden per fer!
I per la tarda reunió amb el regidor de barris, amb una de les associacions de veïns del municipi, persones que s’estimen on viuen i que treballen per millorar-ho. Grans persones!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!