Dimecres 2 d’abril: assistim a la inauguració de la 3r fira de la formació al Baix Penedès
Alcaldessa de La Bisbal de Penedès
Dilluns 18 de novembre: reunió amb el Delegat del Govern al Penedès i presentació de la campanya de comerç “Posiciona’t”