Aquest dimecres hem celebrat la Junta de Govern local tot l’equip de govern, és quinzenal i aquesta era l’última junta del mes d’octubre.
– Hem aprovat retornar part de les matrícules de l’escola de música, la matrícula eren 40€ i el nou equip de govern hem aprovat 25€ i hi havia famílies que ja havien pagat l’import inicial.
– També retornar matrícula de la llar d’infants d’una família que s’ha fet enrere del servei.
– Dues vendes de nínxols del cementiri de la Bisbal.
– Obres menors i majors.
Després hem aprofitat per fer reunió de l’equip de govern.
Llegir més
Dimecres 21 d’octubre: Junta Govern Local i bretolades
Per tu que ets jove
… donarem d’alta el servei de Jove Baix Penedès, perquè tinguis accés a cursos de formació professional, projectes per joves, activitats culturals, …
És un servei que ja teníem abans del 2008 i que l’actual equip de govern va suprimir.
Llegir més
