La formació per la ocupació és un tema important, interessant i complexe per un municipi inferior als 5.000 habitants, com és la Bisbal. Complexe perquè la majoria d’ajuts i subvencions per formació són per municipis grans.
Des de les regidories d’ensenyament i ocupació tenim projectes de formació ocupacional reglada que esperem engegar aquesta legislatura.
Llegir més
Dilluns 10 d’octubre: preparant curs d’ortografia catalana i d’informàtica
Dimarts 20 de setembre: èxit en el curs de màrqueting personal
Dimarts al matí de despatx i feina fins al migdia, que he assistit a les conclusions del curs gratuït de màrqueting personal.
Llegir més
Divendres 2 de setembre: curs bàsic de català a la Bisbal
Durant la legislatura 2003/07 es va oferir un curs de català per nouvinguts, a través del Consorci de Normalització Língüística de la Generalitat. Fins ara no se n’havia fet cap més.
Llegir més
