Dijous 28 de maig: cireres de la vinya!
Aquest matí surto a caminar com cada dia, gaudint de la Bisbal. Amb aquestes passejades tranquil·les, valoro molt més les petites coses com passejar, gaudir del silenci i també de les converses, gaudir del paisatge i dels carrers.
Per la tarda el meu germà m’avisa que han anat a collir cireres a la vinya i que en podem anar a buscar. Són cireres acabades a collir i que, amb les pluges d’enguany, n’hi ha moltes i molt maques. I realment fan molt de goig i estan boníssimes. Gràcies!
La resta del dia a casa amb molt bona companyia de la Mixa!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!




