Dimecres 20 de maig de 2026: sessió de tractament preventiu a l’hospital

Dimecres 20 de maig: sessió de tractament preventiu

Avui també, com cada tres setmanes, tinc el tractament monocloral preventiu. I me’l fan a l’hospital comarcal, a l’hospital de dia. Sóns uns 40 minuts entre la preparació i el tractament.
Amb les infermeres ja ens coneixem després de tots aquests mesos! Des que no faig la químio, que hi vaig en cotxe conduint perquè el tractament no té efectes secundaris. M’emporto un bon llibre i l’estona em passa molt ràpid.

Per la tarda a casa també, descansant i llegint temari.

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari