Dimecres 20 de maig: sessió de tractament preventiu
Avui també, com cada tres setmanes, tinc el tractament monocloral preventiu. I me’l fan a l’hospital
comarcal, a l’hospital de dia. Sóns uns 40 minuts entre la preparació i el tractament.
Amb les infermeres ja ens coneixem després de tots aquests mesos! Des que no faig la químio, que hi vaig en cotxe conduint perquè el tractament no té efectes secundaris. M’emporto un bon llibre i l’estona em passa molt ràpid.
Per la tarda a casa també, descansant i llegint temari.
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
