Dimecres 13 de maig de 2026: passejada, cireres i missa a l’ermita de Fàtima

Dimecres 13 de maig: passejada, cireres i missa a l’ermita de Fàtima

Aquest matí surto a passejar, com sempre, i a cada racó, a cada passa hi ha vistes impressionants! Una bona manera de recarregar piles!
De tornada a casa, paro a l’Agro-verd i compro unes cireres boníssimes! Quan s’acosta el bon temps comencem a tenir fruita de temporada bona i més variada que a l’hivern.

Avui és la Mare de Déu de Fàtima i, com cada any, es fa la missa a l’ermita de Fàtima a la Riba. Les veïnes de la Riba ho preparen tot i fem missa i rosari. I a l’acabar, han preparat coca que, enguany ha comprat una veïna, i cava per part de l’Ajuntament.
Tant a la Riba com a la resta del poble, hi ha molta devoció a la Mare de Déu de Fàtima i a l’ermita de la Riba, és un racó de pau.

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari