Dimecres 29 d’abril: començo llibre, tractament preventiu i visita mèdica a Barcelona
Aquest matí tinc el tractament preventiu a l’hospital de dia del Vendrell. En total uns 40 minuts. Com sempre, el tracte a l’hospital de
dia és excel·lent!
Ahir em vaig acabar el llibre “Veus de mort als encants vells“, que està bé, és distret i passes una bona estona llegint-lo. El que m’agrada més és el títol!
Mentre em fan el tractament, començo el llibre d’aquest Sant Jordi “Mossèn Bundó i l’ermita de Santa Cristina“.
Per la tarda vaig a la revisió d’oftalmologia a Barcelona, on ja fa anys que hi vaig. Em revisen amb vàries proves per mirar que no hagi quedat res afectat del tumor, ja que estava molt a prop i tot està correcte. Molt bé!
Dia de metges i hospitals!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
