Dimarts 28 d’abril: analítica i visita a l’oncòloga
Ja fa més d’un mes que vaig acabar la quimioteràpia però segueixo el tractament preventiu monocloral cada tres setmanes i, de moment, segueixo amb analítica i visita també cada tres setmanes.
A quarts de 9 del matí vaig a l’analítica a l’hospital de dia del Vendrell i torno a casa a esmorzar. A mig matí tenim la visita i fem el seguiment de la recuperació. Tot en ordre!
A seguir recuperant mica en mica, no forço perquè el cos tampoc segueix. L’important és seguir endavant amb esperança i il·lusió, cuidant l’alimentació, fent exercici, descansant i agafant forces!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
