Dimecres 1 d’abril: comencem un nou mes i passejo per la platja
Comencem el mes d’abril, que ràpid que passen els mesos! Al calendari, el mes d’abril està dedicat als 50 anys dels gegants de la Societat, Sebastià i Margarida. L’abril és un mes ple d’aniversaris, sants, Sant Jordi i moltes activitats que, amb el bon temps, comencen a omplir dies i caps de setmana!
Fa bon temps i, com que he d’acompanyar l’Aniol a Comarruga, aprofito i vaig a caminar per la platja. Camino pel passeig que, al ser Setmana Santa, es nota i hi ha molta gent. Camino molta estona, per estar en recuperació, però és pla i vaig fent parades. Camino també una estona per la sorra de la platja.
Arribo a casa contenta i ben cansada per la caminada!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!



