Divendres 20 de febrer: tranquil·litat i reposant a casa, el millor pel tractament
Aquest matí surto a fer una volta, a estirar les cames que, tot i fer airet s’hi està bé.
Sempre que em visito amb l’oncòloga em diu que l’optimisme i la manera positiva d’enfocar la malaltia és un percentatge molt elevat de la superació de la mateixa. I si hi sumem fer bondat, reposar, tranquil·litat, fer cas de les mesures que em marca de protecció per la baixada de defenses i tenir molta cura en l’alimentació, fa que el tractament sigui més efectiu.
I com que és el que faig, ara mateix és la meva feina! doncs tot va endavant. Hi ajuda molt tenir la sort de comptar una família sempre al costat, amb amics i amigues que hi són i que et pregunten i animen amb una wasap, una trucada o pel carrer. tot això encara ajuda més a enfrontar-se a aquest mal endèmic que és el càncer.
I a casa, vaig fent cosetes i, per sort, les puc fer. I aprofito per una de les meves passions que, a temporades tinc més oblidades, seure i viatjar amb un bon llibre i bona companyia!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
