Dissabte 7 de febrer: a comprar i acompanyar la Judith i el Jaume a l’entrevista de TV Vendrell
Aquest matí, com cada dissabte, surto a comprar. Ja ho espero! Entro a comprar, parlo, passejo … i m’alegra el dia! Noto que avui tot costa més, acostuma a ser el pitjor dia després de la sessió però al matí encara aguanto.
Al migdia acompanyo a la Judith Vidal i al Jaume Junqué per l’entrevista de TV Vendrell. És una entrevista que forma part d’un reportatge que estan fent sobre els murals i, com que en tenim un de nou i dos en procés, han vingut a gravar. El de davant de casa és espectacular i van responent les preguntes. Mentre estan fent l’entrevista, van passant grups de gent que estan fent la ruta dels murals, cada dia hi ha molta gent visitant aquesta ruta, i encara més amb les rutes guiades. Moltes gràcies a la Judith i el Jaume per la iniciativa tan positiva per la Bisbal!
Després ens arribem a les escales del Frankfurt per veure com està anant l’altre mural, que serà un photocall d’anar a comprar. I encara en queda un altre per fer al carrer Llibertat. Segur que dissabte que ve, quan surti, ja els podré anar a veure!
A partir del migdia ja tinc molt més malestar al cos, cansament extrem i aquella sensació d’estar malalta. Paciència que és el que em toca, a esperar que demà afluixi!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!



