Dijous 6 de novembre: mesa de negociació i oli novell!
Aquest migdia celebrem mesa de negociació del personal municipal, amb els representants del personal laboral, funcionari i sindicats. Tractem sobretot temes de la RLT (Relació de Llocs de Treball) i de l’adscripció del personal al lloc de treball. Ja comencem a veure la llum a tot plegat gràcies a la feina de tots!
Per la tarda anem a buscar alguna garrafa d’oli novell de la collita d’olives d’enguany on també hi ha les nostres olives, a l’oli Clot de l’hora de Cellers Domenys. Un any amb una collita de pocs quilos en general, perquè les oliveres encara estan patint de la sequera i per les fortes ventades. Què hi farem! De moment gaudim d’aquest oli novell que és el millor del món!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
