Dilluns 28 de juliol de 2025: de Prats de Molló a la Bisbal

Dilluns 28 de juliol: de Prats de Molló a la Bisbal

Avui despertem a Prats de Molló i marxem cap a casa, tranquil·lament. Parem a Camprodon, que és preciós i visitem el poble. Després seguim avall i parem a Vic per dinar.

De Vic ja anem directes a la Bisbal, que per la tarda hem de ser a l’Ajuntament per començar a donar les invitacions pel concert dels Tyets.

Han estat dos dies especials amb dues grans amigues i companyes, hem rigut, parlat, confidències, … Carregar piles i gaudir del moment!

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari