Dilluns 28 de juliol: de Prats de Molló a la Bisbal
Avui despertem a Prats de Molló i marxem cap a casa, tranquil·lament. Parem a Camprodon, que és preciós i visitem el poble. Després seguim avall i parem a Vic per dinar.
De Vic ja anem directes a la Bisbal, que per la tarda hem de ser a l’Ajuntament per començar a donar les invitacions pel concert dels Tyets.
Han estat dos dies especials amb dues grans amigues i companyes, hem rigut, parlat, confidències, … Carregar piles i gaudir del moment!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
