Dissabte 19 d’abril: dissabte Sant
Avui és un dia tranquil, d’anar a comprar per la setmana i estar per casa. Al vespre participem de la Vetlla Pasqual una missa plena de símbols i la més important de l’any.



A l’acabar, la Coral ens fa un tastet de caramelles i després compartim rotllo i cava. Bona Pasqua!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
