Dissabte 15 de març de 2025: formació, dinar d’aniversari i celebració de dos casaments civils

Dissabte 15 de març: formació, dinar d’aniversari i celebració de dos casaments civils

Avui és un dia complert, també, però no estic al 100%. Estic molt referedada i avui és el pitjor dia, però amb aigua, mocadors i bona cara, hi vaig!

Al matí fem una formació d’oratòria molt interessant. Una formació pràctica de tot el matí. Hem rigut i après!

Al migdia tinc dos casaments civils. A quarts d’1 del migdia, tinc el goig de celebrar el casament civil del Plácido i la Isabel, que venen acompanyats de famíli a amics.
A quarts de 2 del migdia, tinc el goig de celebrar el casament civil de la Montse i el Víctor.
Moltes felicitats parelles!!

Surto i vaig cap al Restaurant Ull de Llebre, on la família ja m’està esperant. Avui celebrem l’aniversari del Rafel amb tota la família. Moments únics!

I d’aquí cap a casa, a covar l’encostipat!

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari