Dimarts 11 de febrer: comitè executiu de l’ACM
Agafo el tren a les 11 del matí a Calafell, sabent que la reunió a l’ACM (Associació Catalana de Municipis) és a la 1 del migdia. I el tren triga mitja hora més, sort que agafat aquest tren i no més tard!
Tenim Comitè executiu de l’ACM on aprovem propostes beneficioses pels Ajuntaments, i comentem iniciatives molt interessants que s’estan duent a terme. Tots els membres som alcaldes i alcaldesses de diversos colors polítics, i treballem conjuntament i amb molt bon ambient. A l’acabar vaig a dinar amb els amics l’alcaldessa de Fornells, l’alcalde de Sant Climent de Llobregat i l’alcalde de Sort. Aprofitem per posar-nos al dia i parlar dels nostres municipis.
De tornada torno a agafar el tren i va perfecte!
Per la tarda tenim reunió amb altres alcaldes i alcaldesses per seguir parlant de l’escola de música comarcal.
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!



