Divendres 24 de maig: dinar de cine i graduació de 2n de BAT de l’IES Coster la Torre
Al matí faig a l’Ajuntament i, fins a mig matí, fent feina. Després marxem cap a Conellà de Terri per dinar a Can Xapes, que va ser un regal de Reis, per fer un menú gastronòmic de cine.
És un espai gastronòmic amb menús espectaculars i amb un projecte d’inserció laboral que el fa encara millor. Si podeu, aneu-hi!
Quan tornem vaig amb el Dani i la Paqui, a l’acte de graduació dels alumnes de 2n de BAT de l’Institut Coster la Torre. És la tretzena promoció i, des de l’equip directiu sempre ens conviden i sempre hi anem.
Més de trenta nois i noies de la Bisbal, el Montmell, Albinyana, Sant Jaume, Llorenç i Pla de Manlleu, es graduen, faran selectivitat i començaran carreres universitàries o graus superiors. Felicitats a l’Albert, director, a tot l’equip directiu i a l’equip docent. Moltes felicitats per acabar amb èxit aquesta eetapa a l’institut i molts encerts en aquesta nova etapa que començareu!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!