Diumenge 28 de setembre: cinema Gaudí amb “Fúria”
Avui és una dia tranquil i, per tant, em quedo a casa fent feina, descansant i passant-lo en família.
Per la tarda vaig a l’auditori del CMC per veure la pel·lícula del cicle de cinema Gaudí “Fúria”, protagonitzada per l’Àngela Cervantes i Àlex Monner. Avui venen les entrades el Grup de Geganters i Grallers de la Societat. No tenia referències d’aquesta pel·lícula ni en sabia la trama, i m’ha sorprès!
ÉS una pel·lícula amb moments d’angoixa, d’estrès, de tristesa però tot molt ben enfocat. És una passada l’escena en què la protagonista interpreta un monòleg de Medea. No us la perdeu!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
