Dimarts 16 de setembre: a Barcelona, al Consell de Direcció del SOC
Agafo el tren a Calafell per anar a Barcelona i els trens van bastant bé tan a l’anada com a la tornada!
El Consell de Direcció del SOC els celebrem a la seu del Departament de Treball i ocupació, i ens reunim representants dels sindicats, de les patronals i del món municipal (Federació de Municipis de Catalunya i Associació Catalana de Municipis). Tractem diversos temes, però costa avançar en determinats temes importants!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
