Diumenge 3 d’agost: festa a Can Gordei i inscripcions a la gimkana esventada
Aquest matí tornem a Can Gordei per prendre un vermut a la terrasa, que s’hi està de maravella!
Per la tarda anem a veure com van les inscripcions a la gimkana que cada any organtizen els Esventats per la Festa
Major. Un grup de joves molt actiu i molt implicat a la Bisbal, felicitats!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!
