Diumenge 18 de maig: segon dia del BJoy
Avui segon i últim dia del BJoy, la fira juvenil de la Bisbal. Avui no parem d’activitats durant tot el dia: taller de fer espelmes, videojocs, realitat virtual, graffitis, jocs de cartes, xerrades, taller de maquillatge especial, i molts més que fan que hagi sigut un èxit absolut.
Durant aquest dos dies més de 140 inscripcions! Felicitats Joan i ves preparant la tercera edició per l’any que ve!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!





