Dissabte 3 de maig: celebració de casament civil i Feria de abril a l’Esplai
Aquest matí tinc el goig de celebrar el casament civil dels bisbalencs Johan Sebastian i Astrid Yuleni. Que sigueu molt i molt feliços!
Per la tarda la Judith i jo anem a la celebració de la Feria de abril de l’Esplai, que organitza l’associació de veïns al local social. Ja fa molts anys que ho organitzen i sempre hi ha molta gent, tant a les sevillanes, com als concerts com als menjars. Que per molts anys es pugui seguir celebrant!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!



