2 i 3 de novembre de 2022: dimecres i dijous de reunions, entrevista a Ràdio Ciutat i reunió a la Diputació

2 i 3 de novembre: dimecres i dijous de reunions, entrevista a Ràdio Ciutat i reunió a la Diputació

El dimecres 2 de novembre a quarts de 9 del matí, la Judith i jo som a una reunió a Tarragona, concretament a Ràdio Ciutat. A part de la reunió, participo en una entrevista sobre diversos temes de la Bisbal. Sempre és un plaer poder parlar de la Bisbal i explicar la feina feta i els projectes de futur!

El dijous 3 de novembre a les 10 del matí la Leo i jo tenim reunió a la Diputació, amb el diputat de territori sobre varis temes de carreteres i seguretat viària. Una reunió profitosa!

Al tornar tinc vàries reunions. Una la vull comentar, ja que és amb el Sr. Ángel nascut a Cuba i dedicat al món de la cultura sobretot la cultura cubana. Una reunió molt interessant i a qui li agraeixo que m’hagi portat dos llibres dedicats (i foto de quan l’escriptor feia la dedicatòria) del gran escriptor Leonardo Padura. Els llibres són “Máscaras” i “La transparencia del tiempo“, que començaré a llegir ben aviat!
Per la tarda, amb el Feliu, ens reunim amb les associacions de veïns del municipi per fixar els dies de les festes de l’estiu de l’any que ve. Ara ja podem portar el calendari del 2023 a l’impremta perquè en unes setmanes ja el tingueu!
Avui es nota que fa més fresqueta i hem inaugurat la temporada del foc a terra! No pel fred, sinó pel plaer de menjar a la brasa, boníssim!

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari