6 i 7 de novembre: cap de setmana amb festa al Priorat, caminada contra la MAT i celebració de 50 anys de casats
El dissabte 6 de novembre ens el passem al Priorat! A quarts de 12 del migdia anem tot l’equip de
govern, menys la Judith que té un compromís i arriba més tard, al Priorat per la festa de presentació de l’Associació de veïns del barri del Priorat de La Bisbal del Penedès.
Al Priorat hi ha una associació de veïns que, en les properes setmanes fa canvi de Junta. I un grup de veïns i veïnes del Priorat han decidit fer una associació que és la que presenten avui.
Organitzen una gran festa per donar-se a conèixer i conviden a totes les entitats i associacions del municipi.
Va arribant la gent i a quarts d’1 del migdia, la presidenta em demana que els adreci unes paraules com alcaldessa i després parla ella com a presidenta de
la nova entitat. Agraeixo que em demanin de parlar, on els felicito per la valentia de crear una nova entitat i la il·lusió que tenen en aquest nou projecte, un projecte on tota la junta destina i destinarà hores del seu temps per treballar pel seu barri i dinamitzar-lo.
Avui la Bisbal és una mica més rica perquè tenim una nova associació!
Després dels parlaments actuen la Colla Castellera els Bous, quina il·lusió tornar a veure’ls fer castells! I després el Ball de Gitanes. També hi assisteixen el president del grup de Geganters i Grallers de la Societat, el president del Club d’escacs de la Societat, una membre de la junta dels Senderistes Bisbalencs, la
presidenta de l’Associació de Gent Gran, el president de l’Associació de veïns de l’Esplai i la presidenta de l’Associació de Dones la Roca Foradada.
La veritat és que sembla un dissabte “normal”, des d’abans de la Covid amb festes, activitats, …!!
L’Associació té barra i tothom va fent el vermut per després marxar a casa a dinar. Nosaltres ens quedem a dinar allà uns entrepans boníssims!
A quarts de 5 de la tarda segueix la festa amb animació infantil i la pista s’omple de gent de tot el municipi! Xocolatada i animació amb la Minnie, un dinosaure, bombolles i música! A quarts de vuit del vespre marxem quan comença un concert de música i encara hi ha molta gent.
Molt orgullosa de les entitats i associacions del municipi! Moltes felicitats!
El diumenge 7 de novembre a les 9 del matí surt, des de la Bisbal, la caminada contra la MAT. Hi va
molta gent de la Bisbal, i després s’afegeixen a les caminades que surten de la Torregassa, Llorenç, Lletger i St Jaume. No hi puc anar caminant perquè tinc un compromís a 2 quarts d’1 i no arribaria a temps.
Arribo a la pista de Sant Jaume a quarts de 12 del migdia i així aprofito per parlar amb els Esventats, amb la gent de Sant Jaume i amb bisbalencs i bisbalenques que no han vingut caminant però que també hi volen participar. Molta gent i molt bon ambient!
Marxo a 1 quart d’1 del migdia cap a la Bisbal per no fer tard! A dos quarts d’1 del migdia tinc l’honor de participar
en la cerimònia dels 50 anys de casats del Josep i la Dolors, organitzat pels seus fills i filles. Una cerimònia molt emotiva i familiar! Moltes i moltes felicitats!
Aquest cap de setmana ja és dels d’abans, de no parar i això m’agrada!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!