Dilluns 12 de juliol: comissió de seguiment del SOC, reunió de transport urbà, donar sang, auditoria ciutadana i Junta de Govern
A les 11 del matí em connecto a la Comissió de seguiment del SOC, com a membre de l’executiva de l’ACM i de l’àmbit econòmic. Avui és una comissió molt interessant perquè tractem de la concertació territorial.
No acabo la reunió perquè a les 12 em reuneixo, juntament amb la Leo, amb el Josep de l’empresa del transport urbà. Ara ja fa dos mesos del nou servei i fem balanç. La veritat que han incrementat el nombre d’usuaris i això és molt positiu, ja que la finalitat del servei públic és que sigui útil i beneficiós pels usuaris. molt satisfetes del nou servei de bus!
A les 5 de la tarda anem a donar sang, amb cita prèvia de fa uns dies. És molt important que totes les persones que puguem donar-ne ho fem. Fa uns anys que la campanya de donació és “donar sang és donar vida” i realment és així. Almenys una vegada l’any compleixo amb aquest deure! Gràcies Feliu per la organització.
I de la donació me’n vaig cap a l’Ajuntament per acabar de preparar la documentació, perquè a les 6 de la tarda rebo els membres de l’auditoria ciutadana. És el cinquè any que la convoquem, i convidem a deu bisbalencs i bisbalenques a participar de la comissió de comptes. Avui els hi dono la memòria dels comptes anuals 2020 i una explicació, responent també preguntes i aclariments.
Dels deu convocats en venen cinc. Moltes gràcies Cristina, Salvador, Amado, Hortènsia i José per participar!
Seguidament tenim Junta de Govern, amb dinou punts a l’ordre del dia:
– aprovem l’acta de la junta de govern anterior
– aprovem el conveni amb l’escola, per utilitzar els espais pel Casal d’estiu, Festa Major, … durant aquest 2021
– aprovem un contracte menor per desbrossar les urbanitzacions de l’Esplai i Can Gordei
La resta de municipi anirà a càrrec de la brigada
– aprovem els actuacions de la Festa Major: Concert d’orgue i gralla amb el grup Els Mosquits, actuació del grup Moby Dixie, pels joves el grup Sra. Tomasa, tarda i nit amb l’Orquestra Selvatana, actuació infantil amb el Por Petit, actuació musical i d’humor amb Doo Wop Club, Camins de Jota (amb Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, La Banda de Música de Falset i La Clavellinera) i actuació jove del grup Itaca Band. Estarem pendents d’horaris i mesures en funció del que dicti el Procicat.
– contractem la redacció del projecte del camí peatonal del Priorat, per fer-lo l’any que ve
– aprovem la liquidació del 2n trimestre del conveni amb el Consell Comarcal en matèria de serveis socials, per 17.479,49€
– aprovem la liquidació del 2n trimestre del conveni amb el Consell Comarcal en matèria d’ocupació, per 3.164,41€
– aprovem el conveni amb l’Acadèmia del Cinema Català pel cicle Gaudí 2021, amb una aportació de 2.057€
– aprovem la memòria del curs 2019/20 de l’escola de música
– aprovem la 1ra certificació de les obres de rehabilitació del local social de Can Gordei, per 3.949,99€
– aprovem factures per 20.858,13€
– paguem factures per 45.308,48€
– sol·licitem a la Diputació ampliació de termini per les inversions 2020 subvencionades pel PAM, pel motiu de la Covid
– atorguem una targeta d’aparcament per una persona amb minusvalidesa
– atorguem 3.000€ de subvencions per a famílies afectades laboralment per la Covid-19, en una segona convocatòria
La segona convocatòria de subvencions per a famílies afectades laboralment per la Covid-19, es va obrir el mes d’abril. Es van presentar set sol·licituds i, a la Junta de Govern del 24 de maig es va declarar beneficiària amb 600€ una família bisbalenca.
A la resta de famílies se’ls van notificar perquè presentessin la documentació que manca per poder valorar i atorgar –si s’escau- la subvenció, ja que tant la documentació que atorguen les empreses com la documentació referent a l’ERTO no especifiquen els ingressos mensuals i això dificulta el càlcul de la subvenció mensual que els hi correspon.
Passat el termini perquè presentin la documentació corresponent, avui aprovem 3.000€ de subvencions per a tres famílies.
Les tres famílies restants no aporten la documentació requerida i, per tant, no se’ls concedeix la subvenció.
En total, en aquesta convocatòria, s’han atorgat 3.600€ de subvencions a quatre famílies afectades laboralment per la COVID-19.
Feina, feina i compromís!
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!