Dimarts 23 de juliol. reunions d’ocupació, reunions del desplegament de fibra òptica i assemblea de la Societat

Dimarts 23 de juliol: reunions d’ocupació, reunions del desplegament de la fibra òptica i assemblea de la Societat.

Matí de reunions amb la tècnica d’ocupació per encarar projectes per després de l’estiu de formació i ocupació.

Per la tarda anem al Priorat i a la Miralba amb les reunions que fa l’empresa XTA pel desplegament que està fent de la fibra òptica al municipi.
A les grans companyies no els hi interessa (de moment!) posar fibra òptica a municipis petits i urbanitzacions pel poc rendiment que els hi suposa comparat amb grans ciutats.
Per sort hi ha empreses mitjanes i petites que aposten pel territori i ens permeten accedir a la fibra, que ja s’ha convertit en un bé indispensable per feina i lleure. I XTA és una d’aquestes empreses.
L’any passat l’empresa Adamo va instal·lar fibra òptica al nucli i ara XTA desplega fibra a tot el municipi (menys l’Ortigós). A l’Ortigós tenen el servei de wiffi.
Al Papagai ja poden connectar-s’hi i en breu la Miralba i el Priorat. L’Esplai, Can Gordei, la Masieta i Santa Cristina entre setembre i desembre també disposaran de fibra òptica. Des de l’Ajuntament ja fa mesos que vam aprovar el pla de desplegament i és un dels projectes més importants i necessaris per la ciutadania.
Les xerrades d’avui ens parla el Jordi, gerent d’XTA, i el Rafa, enginyer d’XTA, parlant tant de les tarifes i el que ofereixen com també una sessió de què és la fibra òptica, com funciona i com arribarà a les cases. Unes xerrades molt interessants i amb molta assistència de públic.

Al vespre anem a l’assemblea general ordinària de socis de la Societat amb el següent ordre del dia:
– lectura i aprovació de les actes de les sessions anteriors
– aprovació dels comptes de 2018
– memòria de les activitats de 2018
– precs i preguntes
Cal destacar que és una entitat dinàmica i que es demostra amb totes les activitats que organitzen durant any les diferents seccions de l’entitat:
Escacs amb el campionat de Catalunya per equips, de la segona categoria provincial de Tarragona, on hi han participat deu socis, classificant-se en cinquè lloc. Cursets d’iniciació, manteniment i competitivitat amb cinc infants i vuit jugadors federats. Festa dels escacs a final de temporada i els escacs a la fresca per la Festa Major amb més de trenta participants.
Activitats organitzades per la Junta: rebuda de SSMM els Reis Mags; festa major d’hivern; carnaval; campionat de butifarra; festa de la primavera; dues caminades popualrs; sopar i ball de la Fira i sopar i ball de cap d’any.
Elenc teatral amb les obres de Pasqua i Nadal.
El è cicle de conferències de temàtica castellera, amb tres conferències.
Grup de Geganters i Grallers amb 11 actuacions a la Bisbal i vuit actuacions en altres municipis.
Felicitats a la junta i a totes les seccions per fer de la Societat una entitat molt activa!

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari