Dijous 22 de novembre: visita del Delegat del Govern de la Generalitat al Penedès, reunions vàries, arriba el nou número de Torre de Guaita i assistim a la 28a Nit del Turisme de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre

Dijous 22 de novembre: aniversari, reunió amb l’empresa 7 i tria, visita del Delegat del Govern de la Generalitat al Penedès. arriba un nou número de la revista Torre de Guaita, reunió amb la Sareb i 28na Nit del Turisme del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
Pastís
Avui el Magí fa anys! Sortim de casa amb les coques amb “lacasitos” que vam fer ahir, per compartir-la amb els companys de classe. Està molt emocionat, per un nen o nena el dia de l’aniversari és un dia molt especial!
Per mi un dia inoblidable, que vam començar a les 6 del matí a Santa Tecla fins a les 12 del migdia que va néixer.

A 1 quart de 10 del matí la Leo, regidora d’ensenyament, i jo ens reunim amb l’empresa 7 i tria que és qui gestiona el menjador de l’escola Ull de Vent, a través del Consell Comarcal, i el menjador de la llar d’infants municipal. Parlem de com funciona els menjadors fins ara i com es pot millorar. Reunió profitosa!
Penedès1Penedès2
A les 10 del matí rebem la visita del Delegat del Govern de la Generalitat al Penedès, Pere Regull i la Montse Carreras com a responsable de l’oficina de la Delegació del Govern al Penedès. Una visita que ens fa molta il·lusió ja que és el primer Delegat del Govern al Penedès, aconseguit després d’una llarga reivindicació per bona part de les quatre comarques que en formen part: Alt Penedès, Baix Penedès, Garraf i Anoia.
Parlem de molts temes de la Bisbal i el Penedès, sobretot dels projectes que tenim amb la Generalitat. Esperem que ben aviat es desplegui realment la Delegació del Govern amb tots els serveis que comporta.

Al migdia el Feliu, regidor de benestar social, i jo ens reunim amb representants de la Sareb, per parlar de temes relacionats amb els habitatges dels que en tenen la propietat i anar buscant solucions per evitar destrosses als habitatges i que, en definitiva, puguin tenir sortida i no tinguem habitatges buits. La Sareb té molt pocs habitatges en propietat a la Bisbal però igualment ens hem informat molt bé i ells també han conegut el municipi i la situació d’aquests habitatges.to

Quan acaba la visita, ens arriba un nou número de la revista Torre de Guaita. La revista bimensual de l’Ajuntament on expliquem els projectes i activitats des de les diferents regidories de l’equip de govern, amb l’agenda dels propers dos mesos i amb els espais dels partits polítics amb representació municipal (PDeCAT, ERC i regidora no adscrita). Llegint aquests espais et pots fer una idea de finalitats de cadascú…
Turisme2
I a quarts de 8 del vespre la Judith, regidora de turisme, i jo marxem cap a Tarragona per assistir a la 28a Nit del Turisme de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, a Tarragona a la Tarraco Arena Plaça. L’any passat no es va celebrar per la situació política i els dos anys anteriors, que també hi vam assistir, va ser alCentre de convencions de Port Aventura.Turisme5
Aquest acte l’organitza el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, on el president és l’alcalde del Vendrell Martí Carnicer.
Ens hi apleguem unes  i aplega unes 500 persones entre empresaris i entitats del sector turístic, alcaldes i regidors de turisme de la província de Tarragona, per posar punt i final a la temporada turística. També es lliuren quatre premis turístics.
A part del president del Patronat, la Nit del Turisme també la presideixen la Consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón i el president de Turisme3la Diputació de Tarragona, Josep Poblet.
Després dels parlaments i el lliurament dels premis, passem a l’altra meitat de la plaça, habilitada pel sopar a peu dret. És on aprofitem per parlar amb alcaldes, regidors, empresaris del sector turístic parlant de present i futur. Acabem aplegant-nos els del PDeCAT de la comarca amb la Consellera! Després parlem també amb el Sergi alcalde de La Bisbal de Falset, la Meritxell de Cornudella i el director de turisme Octavi Bono.
Una nit divertida i agradable!
Marxem a quarts d’1 de la matinada, quan encara hi ha gent a la plaça, perquè demà hem de matinar per anar a l’última sessió de les matinals Prat de la Riba organitzades per l’ACM (Associació Catalana de Municipis).
Turisme1Turisme4Turisme6
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!