20 i 21 d’agost: inici de vacances a Londres però torno pel Ple de la moció de censura

Dilluns 20 i dimarts 21 d’agost d’agost: comencem vacances i torno pel Ple de dimecres.

La gent més propera saben que passada la Festa Major faig una setmana de vacances amb la família. Això també ho sap la Maguy i ho dic perquè la llei marca molt clarament que elLondres2 Ple per una moció de censura s’ha de celebrar el 10è dia hàbil des que el van presentar. Segur que no és casualitat que ho fessin coincidir aquesta setmana que faig vacances i que el Pere també en fa, però això no impedeix que assistim al Ple. Fer-ho expressament perquè coincideixi amb vacances és una mostra més de les rancúnies i les ganes de protagonisme d’ERC de la Bisbal i de la regidora no adscrita. Però no impedeixen que gaudeixi de les vacances!

Londres1Dilluns al matí marxem tots quatre cap a Londres per passar-ho vuit dies. Fa quatre anys hi vaig estar un cap de setmana llarg.
El dilluns aprofitem per fer una passejada i agafar el bus turístic i anem a dormir aviat, que els viatges cansen i a més ahir vam acabar la Festa Major!AvióDimarts
El dimarts ja comencem ruta per Londres:passejar per la zona del Big Ben, que està en obres, i per Westminster Abbey. Pugem al London Eye on hi ha unes vistes espectaculars! Després anem cap a St. Paul’s Cathedral, Millenium Bridge i visita al Shakespeare Globe que és molt recomanable. Per la tarda anem cap a Picadilly Circus però ja els deixo per anar a buscar un avió i arribar a casa al vespre. No me la vull jugar marxant el mateix dimecres i que hi hagi retard o similar i no arribi al Ple. Durant el vol aprofito per repassar el parlament que faré al Ple i anar-hi ben preparada passi el que passi.

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!