Dijous 31 de maig: matí a Reus i tarda de la 1ra Setmana de l’Empresa i Ocupació amb l’explicació d’Idiada.
D’11 a 1 del migdia assisteixo a la Reunió quinquenal de coordinació entre el gestor aeroportuari de Reus, la subdelegació del govern i els ajuntaments afectats per les servituds de l’aeroport de Reus. Ens convoquen a les instal·lacions CESDA (Centre d’Estudis Superiors d’Aviació) que és al costat de l’aeroport de Reus, els alcaldes i alcaldesses dels 64 municipis afectats per les servituds.
És la segona reunió quinquenal que es fa. La Bisbal entrem dins aquesta servitud dels vols per una part del municipi per tots les vols que van o marxen de l’aeroport de Reus.
Dos dels directius d’AESA (Agència Estatal de Seguretat Aèria) i el director d’AENA Aeroport de Reus Sr. Vicent Pallarés ens informen d’aquestes servituds que es fan efectives mitjançant una superfície de limitació d’alçada dels obstacles, pel bon funcionament dels vols.
Al migdia arribo a la Bisbal i encara sóc a temps d’anar al CMC mentre encara duren els tallers joves organitzats per la Cambra de Comerç de Tarragona amb joves de Garantia Juvenil. Parlo amb el cap de formació de la Cambra, en Josep Oriol i en traiem un resultat positiu amb més de 50 joves de la comarca assistents, amb 4 empreses i dues sessions conjuntes. Bona feina! És tot un luxe treballar de la mà de la Cambra de Comerç de Tarragona, sempre disposats a treballar per la formació, per la ocupació i per oferir facilitats als municipis.
A les 7 de la tarda seguim amb la 1ra Setmana de l’Empresa i Ocupació avui amb Idiada. Vam pensar que un dels dies d’aquesta setmana podíem
convidar a una empresa del polígon que vingués a explicar què fan, quanta gent són, … Com unes portes obertes però des de l’auditori del CMC amb explicació, vídeos, … I vam pensar que aquest primer any convidaríem a Idiada, una empresa ubicada fa quasi 30 anys al territori i que, per la seva política d’empresa, és difícil accedir a les seves instal·lacions.
Quan els hi vam proposar, de seguida ens van dir que sí i avui hem tingut en Rafel Mas, director financer, i l’Àngels Mas, directora de Recursos Humans, d’Idiada, un gran honor i luxe escoltar en Rafel Mas i poder conversar amb tots dos.
Hem tingut molt de públic i tothom ha quedat encantat i meravellat de com és Idiada i de l’explicació del directiu.
Una bona proposta que seguirem els propers anys amb altres empreses, una bona manera d’apropar polígons i ciutadans.
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!