Dimecres 4 d’abril: mesa de contractacions per 3 licitacions i Junta de Govern al Consell Comarcal

Dimecres intens de feina!

Aquest matí tenim tres obertures de pliques de tres processos diferents:

LicitacionsA les 10 del matí, a la sala de Plens ens reunim la Mesa de Contractació: Presidenta (jo), Secretari (secretari municipal) i vocals (3 regidors).
És una mesa constituïda per la licitació de les obres del local social de la Miralba, amb un preu de 239.376,15€ (IVA inclòs) i 8 mesos per la seva construcció.
S’han presentat 2 empreses.Les valoracions de les dues propostes són automàtiques valorant la rebaixa de preu, les millores i la rebaixa en el temps d’execució de les obres.
Amb les valoracions ja ha sortit l’empresa adjudicatària. Es farà l’acta de la Mesa i des de l’Ajuntament enviarem notificació a l’empresa adjudicatària perquè presenti la documentació per aprovar, per Junta de Govern, aquesta adjudicació i preparar el contracte a signar. Aquest projecte era una de les propostes que portàvem al programa electoral de les municipals de 2015, un projecte que vam començar al 2016 i que ben aviat estarà finalitzat!
Les obres podrien començar la segona quinzena de maig.

A les 11 del matí ens reunim la Mesa de Contractació (els mateixos membres que a les 10:00h) per la licitació del servei d’assessoria i gestoria laboral i fiscal. Es presenten 6 empreses i obrim el sobre A de la documentació administrativa, i el sobre C amb la documentació per valorar, segons els judicis de valor establerts en el plec de clàusules.
Quan tots els membres de la Mesa hàgim fet les valoracions, ens tornarem a reunir per presentar-les i després ja podrem obrir el sobre B, que és el de la oferta econòmica i les valoracions automàtiques. El mateix dia es fan les valoracions automàtiques i l’empresa amb més puntuació serà l’adjudicatària. Aquesta empresa oferirà els serveis de gestoria i assessoria a l’Ajuntament durant 4 anys.

A les 12 del migdia, ens reunim la Mesa de Contractació (la mateixa que les dues anteriors amb un vocal de més), per la contractació dels serveis de Casal d’Estiu i Casal de Nadal.
Pel Casal d’Estiu començarà el primer dilluns després d’acabar l’escola i acabarà l’últim divendres abans de començar el curs següent. Dirigit a infants  de P3 a 6è a primària. Casal per setmanes menys la setmana del 15 d’agost. El Casal de Nadal també s’ofereix pels infants de P3 a 6è, durant els dies laborables de les vacances escolars de Nadal.
S’han presentat 4 empreses per oferir aquests serveis. Avui obrim el sobre C amb la documentació per valorar. Quan hàgim fet les valoracions, ens tornarem a reunir per presentar-les i després ja podrem obrir el sobre B, que és el de la oferta econòmica i les valoracions automàtiques. El mateix dia es fan les valoracions automàtiques i l’empresa amb més puntuació serà l’adjudicatària. Aquesta empresa oferirà els serveis de Casal d’Estiu i de Nadal durant 4 anys.

A la tarda un parell de reunions i després cap al Consell Comarcal que avui tenim Junta de Govern. Una Junta amb 6 punts a l’ordre del dia: prestacions d’urgència social, atorgament de la 7na fracció de les beques de menjador escolar, les bases i convocatòria per l’atorgament d’ajuts del servei de menjador del curs vinent, sol·licitud de subvenció a la Diputació de Tarragona per l’edició del llibre “Vida i obra dels germans Ramon i Vidales, una família d’impressors del Vendrell” i un quadre econòmic i calendari d’actuacions del programa Trefo.

I del Vendrell cap a casa per sopar i fer el bloc!

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari