L’aigua és un servei bàsic i imprescindible i com que cada dia obrim l’aixeta i en surt aigua, no en som conscients de la seva importància.
Doncs aquest cap de setmana n’hem sigut conscients. El dissabte al matí tenim una avaria d’aigua al dipòsit que abasteix la xarxa del nucli i de l’Ortigós que ha fet que no tinguem aigua fins diumenge migdia o tarda, depèn de la zona de la Bisbal.
Aqualia hi ha estat treballant tot el cap de setmana fins a tenir-ho solucionat.
L’equip de govern hem estat els dos dies connectats en tot moment amb l’empresa i els veïns. Amb el responsable hi he parlat cada hora, per saber novetats, quan es restabliria el servei, … Molt de neguit tot el cap de setmana perquè el servei d’aigua el porta la concessionària Aqualia i, per tant, no el portem directament ni sabem tècnicament què s’ha de fer per cada avaria i això et fa estar neguitós.
Hi ha hagut queixes de molta gent, com és lògic perquè a part dels particulars s’han vist afectats i molt el restaurant, comerços, bars i la cooperativa. A la cooperativa el dissabte és el dia fort perquè moltes famílies aprofiten per anar a fer caure olives i fa falta aigua per tot el procés de l’oli.
Això més la incertesa de quan tindríem aigua més el no tenir mesures per subsanar tantes hores sense aigua, han creat un clima tens i molest. Els nervis sempre a flor de pell per la impotència de no poder restablir el servei als bisbalencs i bisbalenques d’una manera ràpida, com es mereixen.
Aquesta setmana parlarem amb Aqualia per parlar de la gestió d’aquest cap de setmana i posar els mitjans perquè no torni a passar. També mirarem el contracte i quins mecanismes tenim per les reclamacions, queixes i exigències en aquests casos.
Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!