Dilluns 15 de maig: sessió del Pla Estratègic Comarcal a la Bisbal

Dilluns 15 de maig on destaco la sessió de treball de Turisme i Comerç dins el Pla Estratègic Comarcal.

PlaEstratègic1Són vàries sessions i aquesta s’ha celebrat al Centre Municipal de Cultura de La Bisbal. La sessió la portaPlaEstratègic2 l’empresa contractada i els assistents som polítics comarcals i empreses del territori, tant de turisme com de comerç. Els i les professionals de comerç i de turisme són els principals protagonistes de la sessió, els que han proposat, comentat encerts i errors i des de les administracions hem de donar resposta. Aquest Pla no té cap sentit si es queda sobre el paper, per això aquesta és la segona etapa d’un Pla que s’ha de transformar en accions concretes a tots els àmbits.
Una de les participants ha estat la bisbalenca Cristina Bundó que ha exposat la seva visió amb mancances i propostes  des de la vessant d’enoturisme, per Mas Llagostera. Gràcies Cristina!
Totes les aportacions són valuoses i és un molt bon anàlisi que s’ha de transformar en polítiques de comerç i turisme comarcals!

Si t’ha interessat o t’ha agradat, comparteix aquesta entrada. Gràcies per llegir-me!

Share

Deixa un comentari